1 juni 2010

tråk


Jag hade tråkigt, gick in på Emochan och hittade en mall där man skulle rita sig själv igenom åren. Jag åstakom dendär bilden däruppe.

Andra dagen irad med min powerwalk med Sanna denna vecka. Imorgon går vi upp för trapparna till norra och Torsdag blir det Skönsmon till Nacksta.
Igår gick vi till Nacksta och idag nästan hela vägen till Granloholm.
Börjar känna mig mer pepp på detta :) Är även inne på min andra dag med Naturdiet drinkmix aswell, 3 potioner om dagen med ett äpple till. Jag gillare!
Helgen kommer bli awesome! Hoppas jag får mitt hår på Torsdag så jag kan sätta i det på Fredag, vaxing då också! Myskväll hos papi med mina små sötingar :* Älskar att Lisa och Sanna ska med till Ånge och till min familj.

Nu ska jag titta på tv och ta en shake, som btw smakar havre :c haha!
Puss!

Inga kommentarer: