14 okt. 2011

sexuality

jag har typ tappat intresse för killar helt och hållet nu.
yeay för gayliz!
enda jag ska använda karlar för är att få bort den sexuella frustrationen som kommer ibland,
inget mer!
dvs, jag vill ha ett förhållande med en tjej.
jag vill inte hålla på att springa runt och leka längre.
jag vill ha ett jävla förhållande.

i'm like a lesbian or something

men jag kan inte vara med smala tjejer.
jag kan ju inte ens vara med smala killar.
för jag är.. vad ska man kalla det för.. "mullig", och jag vill inte ligga bredvid någon och känna mig som ett jävla fläskberg.
så nej tack.

det finns dock smala tjejer som jag tänder på, men jag skulle nog inte ligga med dom.
i like big booty bitches

tog detta från min ec blogg, för jag orkade inte skriva om allt ;A;

Inga kommentarer: