21 sep. 2011

det är ju meningen att man ska känna lycka för andra när dom hittar någon att dela sitt liv med. men jag gör inte det. jag känner hat och önskar att alla lyckliga par bara kunde gå och dö i en eld just nu.
kanske har min lilla lycka, men innan jag kommer ha vågat att erkänna för människan att jag tycker om den. det kommer ta sin lilla tid. för sist jag vräckte ut mitt hjärta för någon så hade han sönder. tog en atombomb och slängde den rakt mot min bröstkorg.

jag saknar herz, jävligt mycket faktiskt ; _ ; vet att hon inte kommer läsa detta för hon kan inte ett ord svenska, eheheh, men jag saknar henne verkligen!
tack malin för att du presenterade oss, ily for that :*

till helgen rymmer jag nog till min älskade kvinna för att fira hennes födelsedag på måndag :* puss på det tezsiih-hjertat ♥

sitter här i natten och knarkar natalia kills och nicki minaj. tog en liiiten paus från kpopen just nu.
sitter även och tänker på hur allt har kunnat gå så fel.
men visst, umgås man med människor som får en att må skit ända in i själen så blire väl som det blir.
jag menar, som bästa vän ska man ju stå upp för sin vän och säga "sluta med det där" och inte stå och skratta, youknow.
förstår inte riktigt varför jag skriver. mina besökare är mest inne pga bilderna jag lägger upp, yeay.
ah, men man måste blogga av sig ibland, även om jag rövknullar min ecblogg och våldtar min tumblr fo' real! får ju självklart inte glömma mina totalt oseriösa twitter updates.
har mest kvar den här bloggen bara för att läsa ibland. se hur emo jag har varit i mina dagar med denna blogg :3

men nu ska jag skicka ett gullipull sms till min karlakarl som jobbar natt, han gör det jämt men iallafall, och göra ett tappert försök på att dejta kudden igen.

Inga kommentarer: