24 sep. 2011

the real l word

att titta på denna reality serie får mig att inse hur mycket jag saknar att ha en flickvän eller bara en kvinnlig sexpartner.
jag har lessnat så jävla hårt på killar alltså, no offense till någon. men killar har faktiskt börjat blivit jävligt äckliga i mina ögon.
äckligt beteende, äckligt raggningsknep.

har suttit nu, två dagar i streck och kollat på underbart fina tjejer på tumblr på hbt bloggar och sökte upp min första flickväns facebook med och bara satt och tittade på bilder på henne.
även om hon var en jävla fitta så var hon ändå min första flickvän.

sen var jag inne på tess vän nic's facebook och tittade på bilder på henne och hennes flickvän. GUD jag saknar verkligen att vara med en tjej alltså!

ett random lesbiskt par från tumblr

i miss to have a girlfriend by my side

Inga kommentarer: