30 juli 2010

20MINUTER [v]

Om 20 minuter är min fina man här! Då blir det kladdkaka och kaffe med mamsen. Längtar efter min finaste. Hohoh~
Som sagt, blev inget Yran för jag är hellre med min man och myser en hel helg än att vara med sjukt fulla människor som förmodligen jag kommer bli grymt irriterad på. Dock hade jag ju velat se Robert Broberg, det är ju liksom nostalgi i mitt liv. Jag är uppvuxen med att lyssna på Broberg.

Satt och åt efterrätt med bror Emil och mamma, så satt vi och pratade om Yran och Emil sa att Broberg skulle spela igår. Då börjar vi alla att sjunga på Mitt fejs. Så himla roligt!
Ikväll åker jag och mannen till papi och sover där, får se hur sur min katt blir över det. Han är ju inte direkt den som älskar att jag tar med mig killar till pappa. Vilken surpuppa alltså.
Nä, nu ska jag fixa klart mig och sen gå till station.
Puss~

Inga kommentarer: