1 juli 2010

Welcome to the Undead army

Jag har inte skrivit något om denna tragedi för oss i Undead army som också står kvar med Hollywood Undead vad som än händer.
Men HU har kickat Deuce(han som sjunger clean), han kör solo nu och har dessutom skrivit och spelat in en "diss" till HU. Jag säger bara "Fuck you Deuce!".
Jag står vid HU's sida tills dom slutar att spela!
Så, vem tar då Deuce plats i det hela? Jo, en väldigt bra sångare som har varit med i American Idol. Daniel Murillo.
Han är redan på turné med HU.

Men inte så många som jag känner, förutom Sonny, är lika insatt som mig i Hollywood Undead, så det är bara vi som bryr oss typ, tycker jag.

UNDEAD UNTIL THE DAY I DIE!

2 kommentarer:

Eva sa...

mäh, varför har dom kickat honom då? :o var han en diva som tarja i nightwish eheh :((

Liz sa...

Precis :( Eller, det är vad ryktena säger iallafall ;o Det var något tjafs om pengar.