1 juli 2010

Beyonce's Single Ladies by Purple Haze


Man kan ju inget annant än att älska när killar dansar till Beyoncé - Single Ladies!
Som i Glee ungefär, men det är ju så jävla awesome!

Single Ladies är en av dom musikvideos som har fått så mycket uppmärksamhet.
Personligen är Single Ladies en favorit, både låten och videon, och jag lessnar fan aldrig heller.
Puss på det för fan!


Btw, ska ta en chans och säga något som gnager mig.
Det är sjukt hur stora bloggare kan ens vara det med sina stavningsproblem.
Läste Kissies blogg idag lite, skumläste som vanligt.
Men jag klarar inte av det, det är så mycket stavfel så jag vill skicka iväg henne på ett läger där man lär sig att stava ordentligt!
Så, nu fick jag det sagt.
Nu blire våfflor med mamma, cuz i'm a fatty! Hohohoh~

Inga kommentarer: