15 jan. 2010

long time no see

Brunetten!

Sitter här, på mitt rum, dricker en cider som Emelie har köpt.
Mycket har hänt. Jag bor ihop med Emelie på mitt lilla rum på korridoren, spelar mycket tv-spel med Ulliz, gjort slut med Johan, slutat på BUP och är brunett.

Något jag vill skriva om är om vänner, eller "vänner", dom som säger att dom ställer upp även fast att dom inte gör det.
Jag försöker sluta med en sak, inte lätt när två av mina bästa vänner gör det hela tiden.
Och idag, jag sa att jag funderar på att hoppa av skolan, det vart typ, careface på det. Sen sa en kille i klassen att han funderade också på det, då vart det nästan tårar för att han tänkte på det också. Känner mig verkligen älskad där.
Finns inte många som ställer upp för mig. Så, what to do?

Jag tror jag faktiskt vill flytta till pappa igen, bo där, leva med mina djur och må bra. Däremot kommer jag inte träffa dom få som jag mår bra av här i Sundsvall. Andra alternativet är att byta till IT-media i Östersund, men jag vet inte om jag orkar att börja om igen. Dessutom äre bara ett år kvar, fast däremot kan jag träffa Linda mer och Annelie. Det skulle vara najs, plus att se alla fina mysiga pojkar i Östersund. Grabbarna i Sundsvall är man ju less på, folket överhuvudtaget är man ju less på.
Nä, nu ska jag gå till min Knulliz och mysa, hihih. Puss!

Inga kommentarer: