19 jan. 2010

väntar

Nu sitter jag på skolan, väntar på att lunchen ska vara över så ska jag ner på IT-supporten och installera camen. Ganska jobbigt att inte vara admin på datorn och inte kunna göra hur man vill med datorn.
Letar jobb och apu håller jag också på mig, plus lite pluggis!
Kirrade How i met your mother S05E13 inatt också. Det avsnittet var mycket roligt!
Bilden är just då Marshalls nya kollega Jenkin har kysst honom och han har såna skuldskänslor över det så han berättar för Lily men hon tror inte på det.
Medan jag sitter och väntar på att supporten ska öppna kan jag ju sätta mig och skriva min broschyer som jag skulle ha gjort innan jullovet, bättre sent än aldrig, eller hur?

Ont i nacken har jag också, intressant va? Men gud, vad fan ska jag skriva om? Känner mig helt tom i huvudet om vad jag ska skriva om. Nä, ska väl ta och sätta mig och plugga nu. Hoho.
Hörs senare, bai~

Inga kommentarer: