21 jan. 2010

orkar verkligen inte


Måste nog byta vänner, vänner som är clean. Det är saker omkring mig hela tiden, som jag inte klarar av och det är ingen som lyssnar. Min röst blir inte hörd, jag blir inte hörd. Jag blir så fucking less! Känner bara för att gråta, just för att få uppmärksamheten för att någon ska lyssna, men ändå så kommer nog ingen att ha lyssnat på mig. Iggat det jag har sagt, in i ena örat och ut igenom andra.
Jag vill bara skrika på alla, men jag kan inte. Herregud vad less jag är!


Imorgon blir det antigen dricka eller så åker jag hem till mamma på en gång. För jag känner mig så jävla less på att ingen lyssnar, ingen alls. Pointless ffs.

Anyho, jag har blivit förälskad i en ny människa. Beki Buelow, kvinnan är så jävla vacker och har såna snygga tatueringar! Hon har varit assistent och sambo med Steve Haworth som är en känd piercare/body modification/human evolution artist. Han håller på med mycket implantat, supsension, dermal anchor, scarfication och mycket mer. Larry Silverman gjorde en dokumentär om Steve som heter Flesh and Blood, mycket intressant om man gillar eller är intresserad av body modification.
Där berättar Steve mycket om sin uppväxt, vad han håller på med. Man får också se när han utför hans uppgifter, intervjuer med hans kunder och hans vänner, även med hans famillj.
Dessutom får man se ett ex antal supsension sermonier.
Jag vart helt fast vid dokumentären, även fast vissa grejer är lite för mycket för mig så tyckte jag ändå väldigt mycket om den. Ger mig dessutom mycket idéer om vad jag vill göra för body mods på min kropp. Även fast att jag inte har så mycket piercingar längre, så ska jag nog göra några till innan 25årsåldern iallafall, och kanske något implantat också. Jag skule faktiskt vilja ha en stjärna på underarmen. En kille som var med i dokumentären, Jesse Jarrel, han ville ha implantat som ser ut som revben på armen. Det var jävligt snyggt tyckte jag.
För er som läser och är intresserad av body modification, har förmodligen redan sett den här dokumentären, om inte.. SE DEN!
bai~

1 kommentar:

Dau sa...

go girl. man kan vara clean o tokig o både skära o hänga upp folk. jag är själv ett levande exempel på det. :D

dau