22 jan. 2010

kvart i sex

Så mycket är klockan och jag är sömnlös, nämen gud så ovanligt va? Pengar på måndag, woho! Vad ska jag göra för dom pengarna mån tro ;) Ja, dom lär ju försvinna på alkohol.
Sitter och poppar Ke$ha, bruden är ju så jävla awesome så det finns inte! Jag blir alltid party pepp när jag lyssnar på hennes album Ke$ha – Animal, mycket bra! För er som har spotify, borde lyssna på skivan. Annars får ni helt enkelt ladda ner eller köpa skivan!
Dessutom är hon så jävla snygg så jag vill spy!
Kanske ska ta en cigg och starta en film? Hmm, men jag hatar att titta på film själv. Därför har jag typ, flera filmer som jag inte har tittat på än för ingen vill titta på film med mig *sadface*

Fredag nu då, veckorna går så fort så jag hinner inte ens med mig själv längre. Det är helt sjukt alltså! Snart äre sommar och jag kommer inte ha någonstans att bo om jag inte hittar något jobb eller lägenhet i Sundsvall. Fett kul!
Plugga måste jag göra också, för då får jag ju en mycket fin present av storebror Emil! *flirt*

Åh, ikväll ska jag träffa världens babe på Irish, hoho! Eller, det är om jag stannar kvar i Sundsvall då, för jag har ju inte så mycket till pengar att dricka för :/ Men det löser sig alltid! Just nu är jag pepp, men det lär ju försvinna och komma tillbaka. Och sen, vafan ska jag ha på mig?! "Men nu var det väl bedrövligt, Liz." Ja, tänk för att det är de :o
Det blir iallafall leopard sminking, rawr! Party, party, party! Helgalkis hela helgen! Ja, fast inte den här helgen då, för på lördag är jag hos mamma. Men men, nu ska jag leta en cigg och röka!
Bai~

Inga kommentarer: