3 apr. 2010

long time ago ^^

HELLLLLLOO min älskade lilla blogg som jag total skiter i! Livet rullar på, jag är singel och livet är awesome.

Vad har jag att klaga över i mitt liv? Visst, jag har förlorat vänner, men då vet jag ju bara vilka som är mina riktiga vänner som står kvar hela tiden vad som än händer. För dom vågar iallafall att prata med mig om vad jag gör för fel och så vidare, alltså, GÅ FRAM och prata med istället för att vara en jävla pussy och gå omkring och sura på mig och inte berätta för mig vad det är som är felet och sen diskutera om hur man ska göra med situationen.
Jag sitter hemma och lyssnar på Black Veil Brides, en ny musik kärlek jag har fått, plus att sångaren är nog en av dom mest vackraste människorna på denna jord och hans röst, jag menar OMG! Vilka rysningar jag får i hela kroppen :D Andy Six, vilken man, BVB, vilket band! Jag menar, jag älskar verkligen sån här musik
Ah, jag dissade ju min "emo"stil i höstas. Men back on track in black igen! Jag trivdes verkligen inte i varken mitt blonda eller mitt bruna hår, jag kände mig så tråkigt, så icke utstickande! Men det är ju ändå inne att vara utstickande från resten av alla. Men what the fuck! Jag har min stil, som jag har lite kopierat av Melissa Marie Green (jag står för att jag vill se ut som henne!), hon är nog en av dom finaste och gulligaste tjejerna jag någonsin har sett.


Jag ska ändra min design snart igen. Hohoho! Vet inte när dock, är ganska upptagen med livet osv.

Anyhoo, ikväll ska jag och Kimi dra iväg till Kettil och parta loss, det är ju trots allt påskafton och lov så ;) Var där igår också, kom hem vid sex, åt upp all min mat, däckade klockan åtta och sov till fyra. HAHA! Fett skönt vare iallafall. Älskar mina vilda nätter som har börjat att komma in i mitt liv nu, det är så fucking jävla underbart!
Emelie är i Ljusdal hos Stefan med Jossan, i miss her very much :(
Ja, har nog inte berättat att jag och Emelie delar på rummet nu, framöver tills vi hittar en lägenhet att bo i. Jävligt svårt ska ni veta D: Men det löser sig nog, hoppas jag.
Men men, nu ska jag la ta en cigg, min sista btw, lyssna på musik och chilla :)
Bai~

Inga kommentarer: