15 apr. 2010

ojdå

Fem dagar sen jag skrev något sist. Och då tror jag inte ens att jag skrev något, haha! Well, halva månaden har gått, halva kvar nu. Snart är det fan dags för sommarlov och hela köret. Ojojoj, detta ger mig panik och jag känner mig stressad. Tänk så mycket uppgifter jag har att göra. Gud, jag börjar kallsvettas lite.
Snart blire till att beställa en liten biljett för att åka ifrån Sundsvall ett litet tag och åka till vad jag hoppas på ska bli min nya fristad, hos den mysigaste människan jag någonsin stött på.
Jag ska inte säga att jag är kär eller så, men jag har verkligen starka känslor för honom.
Hahah! Jag tittar på Vakna med the voice och han Zoo-jonas som brukar vara med på Allsång på Skansen hade med sig spindlar och det är bara Jakob som tycker att det var lite awesome med spindlarna medan Josefin och Paul tycker att dom ska ut ur studion! Så himla roligt.
Och jag är snart säker på vad som händer efter studenten. Först försöka komma in på fotografhögskolan, söka lägenhet och min första egna hund. Längtar så himla hårt!
Nää, nu ska jag nog ta och köra igång plattången och platta håret. JAG HAR INGET HÅR :( Tog ut löshåret igår ._. Så deprimerande!

Hunden på bilden är en sån hund jag vill ha. Dom är väldigt lekfulla men ändå lugna. Ungefär vad jag vill ha. Rasen är uppfodrad i Frankrike, därav deras jobbiga namn, Petit Basset Griffon Vendéen. Jag har en egen hos min pappa, så himla söt och mysig hund!

1 kommentar:

Eva sa...

varför har du tagit ur löshåret? :( och hur ska du kunna ha hund om du ska gå skola? D: