9 apr. 2010

scream your heart out

jag funderar på att söka upp ett jävla tak som jag kan ställa på mig. titta på ut över staden och skrika ut mina lungor.
jag är så arg över allt, jag skriker på alla, jag vill mest bara slå alla jag ser hela tiden, alla som jag stör mig på!
"SLUTA VA EN SÅN JÄVLA TOFFEL!" *bitchslap*
"JAG HATAR ATT DU BARA KOMMER TILL MIG NÄR _DU_ BEHÖVER HJÄLP" *bitchslap*
"VARFÖR SKA JAG GE DIG CIGG NÄR DU ALDRIG GER MIG?!" *bitchslap*
hatar er när ni behandlar mig som skit. ni gör mig arg, ni gör mig så jävla förbannad!

sen saknar jag dig, som allt var äkta med! jag hann aldrig att säga att jag älskade dig till dig, men det är något jag gjorde och fortfarande gör.

jag och kim sitter och knarkar gammal musik som vi känner varsin nostalgi utav. sömnlösheten slår till oss rakt i ansiktet. jag önskar att jag kunde göra som emelie, bara somna och inte vakna av något. mina dagar är fylld av oro i kroppen och ångest. vad jag gör av mitt liv? jag dricker och dricker och hatar, hatar och hatar ännu mer. jag hatar seriöst allt. jag hatar skolan, jag hatar faktiskt dom som påstår att vi är bästa vänner, jag hatar livet och alla jävla minnen som gör mig lycklig för jag vet aldrig kommer få dom tillbaka. jag hatar mitt utseende.
I FEEL SO MAD, I FEEL SO ANGRY, I FEEL KINDLESS, SO LOST SO CONFUSSION!!
nu ska jag la ut och trasha mer. orkar inte mer bara.
fuck you all! hatar er!

Inga kommentarer: