15 apr. 2010

sch00l

Jag poppar lite Millionaires i hörlurarna i väntan på lunch. Så jäääävla hungrig! Varit vaken sen sex imorse, det är la awesome eller nått.
Åhh, jag vill bara åka härifrån nuuuuu! Till kära Göteborg och mysa.
Som sagt, tog ut löshåret igår men ska nog sätta i det idag igen. Microringarna sög verkligen, så min lilla plutt Lisa ska limma i håret istället. Kanske sitter bättre då. Fast håret sitter bäst om man flätar i det, men det är sån jävla tid att göra så jag orkar det inte. Plus att jag inte vet någon som gör det.
Saknar min katt just nu. Älskade Gnidde, min kärlek i livet! Skulle han dö skulle en stor del av mitt liv dö ut.
För cirka en månad sen blev ju en av mina katter överkörd. Och det var s å jävla kallhjärtat det som hände!
Mari hade sett en katt på snödrivan när hon kom hemifrån jobbet och vi hoppades på att det inte var någon av våra katter. Pappa skulle skjutsa mig till mamma för jag skulle spendera helgen hos henne för att träffa bror och hans nya flicka. Så hinner vi inte åka mer än 20meter ifrån infarten till pappa och då kom pappa på katten. Det var blod på snödrivan som om han hade klättrat upp dit själv i sina sista andetag. Han var helt förstörd.
Min Kurtis, sov gott!

LUNCH NU! bai~

Inga kommentarer: