16 apr. 2010

du, bara du

Det är så sjukt hur man ändå kan bygga upp så starka känslor för en människa man aldrig har träffat. Men utseendet, rösten och den personligheten människan har gör så man bara faller pladaskt!
Så har det hänt för mig nu. Längtan efter hans famn och hans pussar är nog det enda som får mig att vakna upp på morgonen nu. För jag vet att snart kommer jag få känna hans pussar och hans armar runt mig.
Jag hade just vant mig vid att vara singel och att må bra av det, bestämd över att inte leta mer efter kärleken då kommer detta lilla charmtroll och charmar mig så jag faller för honom. Ännu faller jag för honom och känslor växer hela tiden.
Nästa helg åker jag till honom och spenderar dagar med honom, med min fina pojke. Du är det enda som verkligen får mig att vilja något nu.

Viktor Ohsol, du är den jag vill ha, du är den jag vill vara med, du är den jag har letat efter och nu har funnit! Vid din sida tänker jag gå och stanna, så länge du håller kvar mig.

Nu ska jag söka upp mina solbrillor och ta en promenad någonstans. För att komma i form till beachen '10 ;D
Bai~
All love to Viktor

Inga kommentarer: