21 apr. 2010

full of BS

Förstår inte. Bara för att jag mår bajs så ska det bli värre ofc. Fan, äre ingen på den här jävla planeten som kan lyssna på vad jag säger eller?
Åh, bajs på er allihop!


"There's two sides of every story"
Ni kanske borde lyfta på luren och fråga mig vad det är som har hänt istället för att bara lyssna på den andra i detta drama? Men det går ju inte.
För jag vill inte ringa upp och säga "Vad har hon sagt till dig?" skulle uppskatta mer om ni kunde ringa och fråga istället.

Kan bara säga att jag är nog på bättre vägarna snart. Just nu är så jävla lycklig över att jag åker om mindre än 20timmar till min karl! Längtar sönder :* Fast däremot är jag ju inte framme förrän om mer än ett dygn XD hahah! Så gåre när man ska vara så glamorös och åka billigt med buss. Ja, jag är snål och trivs med det.

Nä, nu ska jag börja rensa tvätt och gå ner i tvättstugan.

Inga kommentarer: