16 apr. 2010

time to be a runaway?

Känner bara för att sticka härifrån, inte säga till någon vart jag är eller liknande. Köpa en stor fucking trunk, packa ner alla mina värdesaker och dra. Se om ens någon som bry sig ett fuck. Jag menar, här i Sundsvall, jag har inget kvar här. Jag är utanför när det gäller alla "gäng". Klassen, har sina intärna skämt, jag börjar t.o.m förlora personen jag bor med.
Men det beror la på att jag är så jävla trött hela tiden och väljer att sova efter skolan än att göra något vettigt av mitt liv.
Jag vill hålla mig sysselsatt, ha något att göra som båda gör mig starkare som person och lycklig. För faktiskt, dom gångerna jag är utanför rummet är när jag ska äta, duscha och gå på toa, gå till skolan och på krogen. Mer än det vill och orkar jag inte att göra, just nu. Känner ju förfan ingen mening med det hela.
Yey va emo och glad man kunde vara. Fördelen med att jag sover så mycket är ju att jag vaknar tidigt och kommer iväg till skolan i tid, för det är bra. Den här veckan har jag varit på skolan hela veckan. Fan fett stolt över mig själv. Men däremot flyger jag iväg i min egna lilla värld där med, för som sagt "utanför i klassen".
Eeeh! FUCK IT! Jag ska leta reda på något ätbart och äta.
Bai~ förfan!


Bra skit från säsong fem med America's best dance crew. Väldigt roliga och kreativa! Fett grymt att dom vann allt. Men det är ju fullt förstårligt.

1 kommentar:

Eva sa...

DU BORDE GÅ I MIN KLASS FÖRFAN ÄLSKLING<3