17 apr. 2010

vill bara säga..

Ett tack till dig Sanna Samelin som orkar med mig. Du lyssnar, lyssnar och förstår. Tack, min vän, tack för att du finns och stöttar mig igenom alla mina beslut.

Jag saknar mamma. Saknar hennes tröstanden famn. Tack till dig med som har stått ut med mig och mina humörsvängningar.

Och en jävla sak till! Det är ganska weird hur två människor kan först hata varandra mer än något annat men sen knullar dom så blir dom bestfriends och älskar varandra mer än något annat istället. Ganska jävla weird.

Btw, jag blev nyss väckt jag hade somnar som bäst och ville sova för jag trodde att Emelie skulle vara borta hela natten av att någon bankar på dörren samtidigt som fönstret öppnar och jag får Emelies jävla majonäsburk i huvudet och första jag hittar är det första jag slänger iväg, en jävla yoghurt.

Happy on life, not!

Inga kommentarer: