6 apr. 2010

början av lovet

Jävlar vilken början jag hade på lovet, shiit! Jag och Kim ökade alkoholhalten i kroppen helt och hållet under fem dagar, sen söndags morse vaknade jag upp på en soffa, en halv kilmeter ungefär hemifrån mig. Så elva på morgonen tog jag mig en promenad hem och tänkte "Jävlar vad jag ska sova ut idag iallafall!".

När jag väl kom hem så skriver söta Sanna på msn och frågar om jag vill hänga med när hon ska köpa playtime till WoW, "vafan, varför inte?" tänkte jag. Så jag åt frukost, sminkade om mig lite, sen kom Sanna vid ett tiden och vi gick ner på stan. När vi kom hem till mig igen så satt Sanna och spelade lite WoW medan jag satt och pillade med facebook spel. Jag vart så jävla less på att sitta och spela typ, Happy Pets, PetVille, FishVille och alla jävla Ville spel som finns på facebook.
Då tänker jag "ska nog höra med Klas om vilka spel som kan funka att installera på våra skoldatorer" så jag frågade Klas om FlyFF funkade, men det gick ju inte då. Sen frågar jag om Perfect World funkade och det funkade, men då tipsade Klas mig om ett annat spel som heter Jade Dynasty, jag fastnade vid spelet och satt från ungefär fyra-fem tiden igår till sju imorse och bara dingade! Haha!
Plus att Sanna var med, så det var fett kul! Hon satt med WoW och jag med JD.
Lisa kom över en snabbis när jag var på level 13-14 tror jag det var, om inte mindre vid sex tiden och vi bestämde oss för att vi skulle lana idag, och här sitter vi och lanar. Jag och Lisa är fortfarande på G medan Sanna och Ante är typ, döda! Lolz ;p

Min Arden är på lvl 33 snart och för typ, en timme sen så bestämde jag mig för att göra en Balo, och den karaktären, mina bloggläsare som förmodligen inte läser mer för att det handlar om onlinespel, är en väldigt klumpig karaktär jämfört med Arden.
Sen vart lite Perfect World också som jag installerade imorse med, dock är jag bara på lvl 5 på min karaktär där, men jag kommer ikapp snart ;) haha!



Nu hade jag tänkt att lägga upp hur mina karaktärer på JD och PW ser ut :)

Perfect World:
MelissaMarie
LvL 5
Assasain
Jade Dynasty:
Till väster;
Satiiva
LvL 32
Arden Tier

Till höger;
Leez
LvL 5
Balo


Inga kommentarer: