17 apr. 2010

never take friendship personal

Nä, gör det inte! Jag menar det. Visst, vissa har hur många vänner som helst, men är det vänskap? Jag trodde att jag hade mina närmsta/bästa vänner, men tydligen inte. Jag är _ALLTID_ det tredje hjulet. Jag är den som får sitta bredvid och lyssna på alla "roliga" skämten och låtsas skratta.
Min jävla ilska äter upp mig inifrån. Känner bara hur arg jag är. Det enda jag vill är att någon uppskattar det jag gör för dom! Jag tar in en person på min ENDA yta som jag är fri och kan göra vad fan jag vill på! Där blir jag tagen för givet. Hela jävla tiden. Jag ställer upp, ställer upp och återigen ställer upp! Jag finns där och lyssnar men det känns som om ingen lyssnar tillbaka på mig! Nada respekt, nada medkänsla!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Är så jävla arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kanske gå ut och gå och förvandla mina vilande muskler till muskler. Men det lär ju inte hända ändå.

FUCK IT ALL!

Inga kommentarer: