10 apr. 2010

så duktiga!

Vi är så duktiga, min kvinna och jag! Vi har städat rummet nu sen två ungefär och tvättat. Grymt jävla jobbigt när är i det tillståndet man är liksom, sjukt seg alltså. Jag DÖÖÖÖR verkligen när vi är i torkrummet, det är ju så jävla varmt när fläkten är igång.
Vi ska dammsuga mellan sängarna nu och ovanför min säng aswell. Men nu finns det faktiskt ett golv, gott folk! OCH JAG SVÄR, DEN SOM KASTAR ENS ETT JÄVLA CIGGPAKET PÅ GOLVET SKA FANIMEJ ÄTA UPP DET!


Vi har två maskiner med tvätt kvar (tack mamma för tvättmedlet och skjölmedlet!), sen ska vi bara städa klart det som är kvar.

Sen ska jag duscha och ringa Kimi, för jag ska fanimej ha en öl i solen efter allt detta jobb! Om ens Kimi kommer vara klar då liksom ;o

1 kommentar:

Eva sa...

åhh ett golv!" det var längesen jag såg ett golv på erat rum ;D