9 apr. 2010

heartbeat

Da Kurlzz står för bilden :*

Emelie är borta på äventyr i Sallyhill medan jag och Kimi sitter och peppar sönder med grogg och öl. Pratar med favorit D på msn, sötnosen min <3 Men han är off för han spelar :(


Annars så är jag överlycklig eftersom jag har hittat länken till Undead Radio :D Så jag och Kimi lyssnar på vad som spelas just nu och det är Muse - Knight of Cydonia :D Aslyckliga tjejen, jag har lyssnat så gott som hela dagen på radion, för ibland berättar dom roliga saker. Som nyss sa Kurlzz "Soon Charlie scene will show his weenie" och då hör man Charlie i bakgrunden ropa "Look at me, i'm doing the helicopter!" hahahha! Aslycklig.


Irish sen dåråååå! Awesome som satan.


Fan va najs det är att inte ha något i kroppen som gör att man inte kan leva fullt ut, dvs, krogen, dricka, knulla med allt och alla och bara röja sönder allting! I FUCKING LOVE IT!

Inga kommentarer: