22 apr. 2010

"arg på dig, jag tar bort dig från facebook"

Det är skrattretande! Faktiskt. Jag menar, vafan, kom igen!
Varför bli arg på mig för att jag måste göra det som är bäst för mig själv? Ja, jag var egoisktisk då, men jag måste vara det. Det var inte så att jag inte ville att hon skulle bo här, utan att jag inte KLARADE av det! Fucking aey. Det kanske funkade för henne, men jag gjorde inte det till slut. För jag vill ha space och det går inte när man har någon som sover 20 cm ifrån en varje natt! Sen när man väl blir ensam i en längre tid så känner man "fyfan va skönt" kunna ligga hur man vill i sängen, sitta naken på golvet, ha fötterna var man vill(!) och ingen som stör. Och då känner man ju "fyfan vad jag saknar att bo själv!" och då vill man det.
Åh! Men oavsett hur många gånger jag håller på att förklara det här så är det ju ändå jag som är boven i detta drama, för i DIN version sa jag "JAG VILL ATT DU FLYTTAR HÄRIFRÅN FÖR ATT JAG VILL INTE ATT DU SKA BO HÄÄÄÄÄÄÄR!!!" typ, medan jag sa "jag klarar inte av att du bo här och jag behöver tid för mig själv för att bli bättre och det kan jag inte med någon upp i mig 24/7". Fast okej, det lät som ett lame sätt att göra slut med någon, haha! Men faktiskt, det är sant.

ÅHÅHÅHÅ! Nu ska jag klä på mig och fixa håret för om en timme ska jag gå ner till Navet och åka med bussen ner till Gööööötebooooorg! Längtar som satan efter min underbara Viktor och att komma ifrån Sundsvall och all drama!

Inga kommentarer: