9 dec. 2010

Fyfan säger jag bara!

Att man inte har respekt för en annan människa! Nu har hela min handväska blivit stulen. Smink, plånbok, TILL OCH MED MIN TERMOS! MIN TREMOS! På skolan! PÅ SKOLAN! Jag förstår inte. Jag gör verkligen inte det. Har man sånt jävla dåligt liv så man vill förstöra för andra?
Visst, jag har snattat, men det var ändå inte någon som redan ägde det. Hur fan kan man göra såhär?
Sen, min laddare till telefon är också stulen nu, så jag kommer förmodligen inte att ha något batteri på telefonen alls om ett tag, för jag måste prata med en människa som kan lugna ner mig tills jag går till polisstationen.

Hat på världen och mänskligheten! Nu bevisar den eller dom här människorna hur falska och opålitliga hela mänskligheten är.

2 kommentarer:

Murvan sa...

Vi kan hata världen tillsammans!

Eva sa...

Mänskligheten är bortom allt hopp. Jag kan inte få in i skallen hur man kan sno någons jävla VÄSKA. Hur arg och irriterad skulle inte den personen själv bli om dens väska blev stulen? Seriöst. Fattar inte hur man kan göra så mot någon :( hoppas du får tillbaka allt<3