22 dec. 2010

No makeup

Ah, jag har ju inget smink eftersom allt blev stulet när min handväska blev stulen. Jag hatar att vara utan mink egentligen, men nu har jag börjat att bli van så det kommer nog bara bli ögonbryn framöver, eftersom det är de enda sminket jag har och jag trivs utan smink nu med.
Mascara kanske med, men hade ju ingen mascara heller då. Haha! Livet är på topp, not! Ska avnjuta lite mer kaffe nu och sen plocka bort lite saker som jag inte behöver mer, slänga det, byta sänglakan för jag ska ha en tjockare madrass i sängen så jag kommer ligga i en himmel när jag sover.
Åh, jag vill ha min mobil :( Glömde den hos mamma igår! So sadface ._.

AAH! jag vet inte.. Jag är kluven, känslor som förstör mig.
Kanske ska börja leva efter "i dont want to get love, i just want to get screwed". Hatar att få känslor för någon som jag inte ska ha känslor för egentligen. Men men, whatever!

Inga kommentarer: