8 dec. 2010

Hmmm

Jag tror jag har bestämt mig. På något sätt ska jag komma bort ifrån detta kalla län Västernorrland och jag har bestämt mig för att försöka komma in på någon folkhögskola. Kanske i Göteborg, kanske i Stockholm, KANSKE I MAMLÖ! Nä, skulle jag vara i Malmö skulle jag bli den första Laserkvinnan, och jag skulle skjuta alla skåningar! Då kommer skåningarna göra kaoz på mig :o

Skitsamma! Pappa är dålig just nu, jag vill duscha och tvätta håret! Nääää, då ska han vara där och duscha och tvätta sig på snoppen.. ew, att jag skrev sådär om min pappa. Jaja, iallafall dååååå. Jag peppar över onödiga saker ibland, men det är sånt man gör, fuck it! Åker till skolan imorgon, för att plugga lite, woooh.
Vad hända till helg då? Jaaa, ingen vet... Emelie kanske kommer, KANSKE FÅR KARLBESÖK! Ska iallafall baka med mamma och försöka få ihop Tingeling och Silver. Fan, måste skära bort bollarna på Silver snart. Dom är stora och han blir sur när jag ska borsta honom och drar fort i pungen. Nämen fy, vafan skriver jag om! Ingen fattar ändå!
Nu ska jag röka, för ovanlighetens skull.
Jag ska fimpa på dig i ögat tills du kommer.

GBG HERE I COME! någon gång. IHIHIH~ nämen allvarligt, saknar Göteborg så det finns inte! Bajs! hej :*

1 kommentar:

Eva sa...

Noooo! Börja på Mittuniversitetet med mig :( <3