12 aug. 2010

coffee ala mama!

Sitter hos mamsen! Mormor är här, men hon ska ut till taxin nu. Fikat och ätit mums middag. Kött med sallad.

Något jag hatar är att titta på nyheterna när jag äter. Just för att jag vet inte om det kommer upp något med djur. Jag kan äta en macka eller liknande men inte kött. För nu när jag åt min middag ville mormor titta på nyheterna och då kom det upp bilder på ruttna kossor och minkar som åt på varandra. Och jag tappade matlusten på en gång och ville mest bara hurkla upp allt jag hade ätit. Bläääsch!
Imorgon åker jag till Sundsvall och till mannen. På lördag blir det Sundsvall Pride och parad.
Ikväll går jag nog till Ledde för att titta på film med gräbsen.
Jajjemen, jag umgås endast med killar i Ånge för jag har sjukt roligt med dom och hittar på awesome grejer.

Sen, måste jag bara säga, för att jag är stolt över det! Jag gick ju upp 3kg förra veckan och nu har jag gått bort 1,5kg från det. Bara utav att ha gått fram och tillbaka in till Ånge. 6km om dagen typ, fett nice.

Men nu ska jag väl pilla med annat och dricka upp mitt kaffe. Justja, jag har skrivit mycket nu, så då blir det en cigg, bara för att jag har varit så duktig! Puss :*

Inga kommentarer: