31 aug. 2010

Darth Vader duo


Jag har fått mitt StarGazer blekmedel som jag beställde ifrån Kawaii Design. Dom har ju så otroligt söta saker i den butiken! På min födelsedag har jag och Eva 3 år. Så jävla awesome. Så jag hittade Darth Vader och Stormtrooper ringar och jag förstod att Eva hellre skulle vilja ha Darth Vader ringar, så jag beställde dom.
Och detta var en order från Eva att jag skulle lägga upp dom på bloggen ;p haha!

Vad har hänt i livet då? Jag knaprar medicin för mitt knä har blivit inflammerat :c Har typ, 1½ vecka kvar på kuren, och funkar det inte så måste jag punktera mitt knä och ta ut vätskan i knät :(
Silver busar och har sig, så jävla söt alltså!
Matti och jag har gjort slut. Nog för det bästa, vi kommer inte ha så mycket tid för varandra just nu. Vi måste båda fokusera på våra studier plus att jag har katten att ta hand om också. Yeay.

Nu ska jag titta på Karate Kid, peace!

1 kommentar:

Eva sa...

haha du frågade ju och jag svarade darth vader såklart ;D men vad fan, knät?!??! omg ska du punktera det? hur går det? D: