17 aug. 2010

Rest in peace

God natt min fina älskling!
Idag, klockan halv elva så somnade min käraste ögonsten in. Hon var så fridfull och så himla fin. När hon fick sitt lugnade så satt jag och sjung på Wondering och The day that I die för henne. Lekte med hennes varma öron som hon älskar, kliade henne under hakan.
Mamma sa till henne att det finns många hundar att bråka med dit hon skulle. Då brast det för mig och kom och tänka på min första hund Bamse och sa "Du kommer kicka ass med Bamse" och hon tittade på mig och gav mig ett litet leende, kan varit för att jag kliade henne i nacken.
Just nu när jag skriver detta sitter gråten i halsen.

När vi kom hem för cirka två timmar sen så var jag beredd på att säga "Nej, stanna!" eller "Gå in" som jag alltid gör när jag kommer in. För hon sitter alltid vid dörren när vi är borta.

Du har det bra där du är. Jag älskar dig.

1 kommentar:

Eva sa...

usch jag börjar gråta när jag läser det där. fyfan vad hemskt :( älskar dig :(<3