12 aug. 2010

new plans!

Blir inget Ledde. Jag tar en snabb promenad med min favorit blondin, även fast att hon inte är det längre, Ulliz! Och sen går vi hit till mamma och tittar på filmen på sexan istället, Benknäckargänget, eller som den heter igentligen The Longest Yard.
Kommer ihåg när vi tog bilden, då bodde Ulliz i denhär lägenheten mamma bor i och jag satt inne i köket och Ulliz hade kameran. Hon hoppade fram på mig och sa typ "PUSSA PÅ MIG!" och tog en bild. Jag älskar den bilden på mig och Ulliz, just för att det var en av dom lyckligaste tiderna i mitt liv. Även fast att jag inte visste det då, men nu vet jag att det var de. Då det inte var några bråk alls, vi var ett stort gäng som alltid umgicks och ägde marken vi gick på.
Allt var underbart.
Miss the old good days.

Inga kommentarer: