18 aug. 2010

My aching heart

Två år gammal bild på mig och Molly
Jag trodde inte att jag skulle känna sån smärta som jag gör. Däremot vill jag ha något som kan fylla detta tomrum som min älskade Molly har gett mig. Känns som om en stor del av mitt hjärta verkligen dog igår.
Som jag sa igår till en barndomsvän som jag träffade igår efteråt "Jag skulle hellre ha ett helt liv med Molly än att ha en mänsklig bästa vän hela livet".
Igår hittade jag en av hennes knutar som hon alltid lekte med, tog hennes halsband och ett ljus och tända ljuset. Hemma hos pappa tänker jag skriva ut en bild och sätta i en ram, tända ljus.

Min fina sötnos. Du är alltid älskad och alltid saknad. Du har lämnat ett stort tomrum i våra liv.

1 kommentar:

Ida KICKÄÄSS sa...

Men aww.. Fyfan vilken fin hund
Vad var hon för ras?
Förlåt om jag går in på ett kännsligt område asså:(
Förstår hur du känner dock. Jag har en katt som är ett år älde än mig( fula katten på ec;D) Jag vet inte hur fan jag ska klara av när han försvinner:c Det är ju lixom någon man växt upp med, och någon som alltid funnits där när man kommit hem efter skolan. Någon som man vet att man alltid kan lita på.

Men sätt på lite te vatten och se på trueblood och tänk posetivt raring!:*