25 okt. 2010

Emelie vart glad idag när vi var på DinSko i Birsta, för den snygga killen som jobbade i kassan, han sa hej till henne. Men då sa jag bara "Emelie, känn dig inte speciell, han sa hej till mig med. Han säger nog hej till alla. Han flirtar nog med alla!"

Då var inte Emelie glad längre.

Nämen jag åt frukost hos Emelie, en månad gamla ägg, så tjohej vad ont i magen jag fick och trodde att jag skulle bränna upp inifrån. Ringde och sjukanmälde mig, vilade ett tag i Emelies gudomligt sköna säng, som väcker minnen för mig fast det var bara en likadan säng. Väckte ändå minnen.

Hittade ett par jeansleggins, måste dock sy in dom. Man har ju fet röv och inte så stora vader som stora storlekar har. En jätte soet skelett tröja :3 HIHIHI!

Nu är jag hemma hos mami med Silver. Var på knuten och åt med papi och bror, åkte hem, hämtade saker och brummade hem till mamma sen.

Top model is oooon :D

Inga kommentarer: