23 okt. 2010

Ny granne

Jag tror att jag och pappa har fått en ny granne. Han är jättegullig, men det är inte säkert att han stannar. Jag hoppas inte det, pga katterna och Selma. Även fast att han är dödligt vacker, så är lika dödlig själv. Han är förmodligen ganska ung också, ser inte så gammal och erfaren ut. Han var det första jag såg idag.
Självklart är det en räv som var det första jag såg idag. Pappa väckte mig för det till och med för att se det. Så himla fin, synd att det är ett rovdjur.
Vet inte vad jag ska säga om detta, är så exalterad för att det var länge sen jag såg en räv.

Silver är lite småjobbig just nu, han ligger så han har rumpan mellan mina ben och framtassarna på varsin hand och han är på väg att somna känns det som. Så det ska bli film för oss :*
PEACE!

Inga kommentarer: