26 okt. 2010

Jag funderar på att börja göra dreads och jag ska nog göra det. Först åt mig själv, såklart! Men har redan fått min första kund. Min vän Lisa. Och bara för att jag ska träna så behöver hon bara köpa håret och sen gör jag resten åt henne. Men hon är ganska osäker på om hon ska färga håret igen eller inte, så får se vad som händer.
Så, är det någon mer som vill att jag ska göra dreads, så är jag på. För jag vill verkligen träna på att göra det.
Jag gör även insättningen. Dock tar det ganska lång tid, men jag är på ändå.

För er i Sundsvall, så kan ni köpa hår på Afrohörnan, Trädgårdsgatan 11.
Translation:
I'm thinking about doing dreads and I'll probably do it. Have already got my first client. My friend Lisa. And just because I'm going to train so she needs to just buy the hair and then I rest for her. But she is quite sure if she should dye your hair again or not, you'll see what happens. And just because I'm going to train so she needs to just buy the hair and then I rest for her.
So, is there anyone else wants me to do dreads, then I'm on. Because I really want to practice to do so.
I also make the deposit. However, it takes quite some time, but I'm at anyway.

Inga kommentarer: