26 okt. 2010

Några kanske undrar varför jag har börjat att översätta till engelska på mina senaste inlägg, det är för att jag har sett på min statisk att jag får mer och mer läsare som inte är svenskar. Den senaste veckan har jag haft över 50 läsare ifrån USA t ex, sen har jag flera länder också. Kan vara för att jag är uppkopplad på så många engelsktalande hemsidor, såsom MySpace, MyYearbook, Twitter och några fler. Så det är därför det har blivit på engelska med nu.

Ska dricka lite mer kaffe nu och se klart NCIS med mamma nu.



Translation:
Some may wonder why I have begun to translate into English in my last post, it's because I've seen in my static that I get more and more readers who are not Swedes. The past week I had over 50 readers from the U.S., for example, then I have a number of countries as well. Could be because I am now in so many English-speaking websites such as MySpace, MyYearbook, Twitter and a few more. So that's why it has become in English by now.

Must drink more coffee now and see clearly NCIS with mom now.

Inga kommentarer: