24 okt. 2010

Sen jag flyttade hem har mitt sociala umgänge sjunkit så himla hårt. Idag var det första gången jag var med någon annan än K på en helg på en månad.
Tog en promenad fram till Ånge med grannen och pratade lite med honom och hade faktiskt väldigt kul. Men det är inte direkt någon som besvärar sig heller mödan att planera något med mig. Ja, förutom Sanna och Lisa då, Ulliz med. Men när man pendlar har man inte tid till mycket.

Funderar på att ta ett till träningspass, men orkar inte just nu. Haha.
Istället lyssnar jag på Beyonce och chillar. Ska väl försöka hitta på något att göra snart, finns inte så mycket dock.

Åker till mamma imorgon med Silver för att vara där i veckan medan pappa är borta.

Saknar hemmafester, saknar korridoren. Bajs

1 kommentar:

Eva sa...

Men hörru! Jag vill hälsa på dig ute i skogen nån gång ju :( får se när vi har luckor i våra scheman som passar<3 typ en helg eller så ;D