5 jan. 2011

fuckit!

Tror någon att jag vill leva mitt jävla skitliv?! Inget går min väg, allt bara faller ihop och jag kan inte få vara lycklig mer än en dag.
Börjar att tappa greppet igen, börjar att förlora hoppet.
Vart är min tur i livet? Vart är det goda i mitt liv? Varför får andra må bra och inte jag?
Låter som en jävla egoistisk emohorunge nu. Men det är den enda sanningen. Inget förra 2010 gick bra för mig och 2011 kommer inte heller att göra det.

Kan lika gärna gräva ner mig under en sten jävel och skita i allt. För med min tur, som jag har, så kommer inte få något jobb efter skolan, jag kommer inte ha några pengar och livet kommer att sjunka ner på botten.
Får bli hora i Ånge för att få pengar och kunna leva. Suga kuk för att kunna få mat i magen.

Ni får ursäkta mitt språk, men det är de enda språket som man kan skriva med när man är arg och så jävla besviken på sig själv.

FUCK IT!!!!!!!!!!!!!!!!111

Inga kommentarer: