10 jan. 2011

the number of the beast is 666

detta är mitt 666inlägg. WOHO! Och det firar vi.. MED MASSA EGOBILDER! För att jag är vaken, skolan börjar snart, och ska dygna! Det firas. HIHHI! Stoppar upp en snus under läppen och ser glad ut. För här, mina barn, blir det egobilder för jag tycker att jag är så otroligt snygg nu när jag har sminkad mig och fixat håret. EHEHEHE! Puss på er :*
I like this one :*
sminkis :*
den abnormt stora handen och
"look at my rings, my rings" ringen
Black and white makes you sad, so sad! *sadface*
CALL ME A SINNER, CALL ME A SAINT!
satt och lyssnade på den när jag tog bilden

Och snälla, bara den här gången, alla som läser, kan ju kommentera :D Eva kommer att göra det, "SÅ JÄVLA SNYGG DU ÄR" tack eva :* Skriv det ändå. Puss!

Nu ska jag vara social med min enda vän för natten. Roman, lilla älskiii!

2 kommentarer:

Eva sa...

Hahhaha jag skriver det ändå, du är fett snygg ;D

FelizZ sa...

Eeey! What's up with ya dreads? ;O