19 jan. 2011

Men nu tror jag väl!

Du sitter och skriver att du har sagt till mig att jag är ful.. Hmmm.. Jag kan inte komma på någon som har gjort det. Om du tror att jag menar "konfrontera mig" menas "skriv anonyma kommentarer till mig på min blogg som är så jävla seriös just nu", så ah, du har konfronterat mig.
Men det är ju bra att jag gör någon glad iallafall (:
Om du nu vet så mycket om min "trasiga familj", som är bättre än någonsin just nu btw, och min självsäkerhet. Alla har sina dagar där dom tycker "jag är inte värd något".
Att jag svarar på det här som du skriver i min blogg, hur fan ska jag annars kunna göra det? Det är mitt svar på tal till dig. Men om du tänker fortsätta att vara en jävla pussy och skriva anonyma kommentarer och inte ens stå för ditt ord.

Rast nu.

Inga kommentarer: