18 jan. 2011

mums! iHEARTdakurlzz

Det är okej att vara ego ibland. Speciellt när man är så jävla nöjd med sitt utseende ^^

Jag sitter på tåget, ska till älsketotta emelie:* Sanny tranny grandmapanny kommer också. Åh, så mys! Jag älskar mys^^
Livet flyyyter på.
Men jag är väldigt off här. Kan bero på att jag knullar sönder min Tumblr. Hihih~
Jag trodde det inte var möjligt, men jag har fan blivit mer förälskad i Da Kurlzz. Mums på min snygga! Han är min och jag ska äta lite på honom *nomnomnom*
15mars kommer nya skivan ut med HU, lääääängtar!!!!!!! :D

Nä, nu ska jag knulla Tumblr lite till och sen kliva av tåget :3 p0ss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj någon som är lite schizo här eller..? Sist jag läste din patetiska, äckliga lilla blogg så tyckte du ju att du var så ful / fet..? Du är en sådan trasig person.. Tycker synd om dig i grund och botten!! :(( du har ettvärldelöst liv, en trasig familj, falska vänner och en låg självkänsla.. Sad sad.. Men du! Fortsätt att lägga upp alla mina patetiska inlägg i din blogg! Jag och mina vänner finner det ytterst roande :D och btw, jag har redan konfronterat dig irl så, tihi?! Vem har ett övertag i denna diskution om inte jag ;) jag vet tyvärr vem du är men du vet inte vem jag är! Syns på skolan ;)