11 nov. 2010

Bara för att

Som ni har märk ni som kommer att läsa senare under dagen, jag har haft tråkigt denna natt. Nu ska jag bevisa det bättre!

Berätta om första fyllan.
en vodka flaska med två vänner hemma hos mor när jag var 14½ år
Berätta om första kyssen.
Min första kärlek♥
Vem är ditt snyggaste hångel?
så många att välja på :(
Yngsta respektive äldsta hånglet?
yngst; marcus.
äldst; per aka. kaptenen, tror jag
Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
nope, har inte träffat kristoffer sen förra tisdagen så :o
Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
hmm.. mina kattformade ögon? min beyonce röv? i dont know D:
Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
ROOOMPAAH!
Favoritsexsoundtrack.
förr var det marilyn manson, nu inget. man växer ifrån det.
Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
typ.. någon adam&eva?
Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
för många män och för många kvinnor. men helst da kurlzz, MANNEN I MITT LIV och kvinnan skulle väl vara.. ehm.. ke$ha tror jag.
Har du ljugit för att få någon i säng?
har jag säkert!
Har du strippat för någon?
på fyllan, förmodligen.
Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
på piratpicnicen första året hade jag tre bhar på mig för att få "större bröst"
Har du snattat?
hihihih! hemlis :3
Har du moonat?
inte med röven. försökte få skjuts hem förra året på selånger och tuttarna RÅKADE ramla fram.
Den du levt och upplevt mest med?
EMELIE FUCKING ERIKSSON!
Hur många har du varit kär i?
riktigt kär, två.
Käraste ägodel?
katten är ju min, men ägodel ska väl vara en sak? mobilen ♥
Vad skulle göra dig mest glad nu?
jag skulle kunna få ork att göra klart dreadsen till jennifer och att cougar town och criminal minds avsnitten kunde komma snart!
Vad är du mest rädd för?
den dagen både mamma och pappa är borta.
Homo, hetero, bi?
bisexuell.
Vad är kärlek?
en känsla som egentligen är en illusion. låter som värsta bitterfittan, även fast att jag har pojkvän
Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
min skolgång
Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
nej, emelie vet faktiskt precis ALLT om mig.
Ordet är ditt.
innan någon kan älska dig så måste du kunna älska dig själv först.

tagen av Ulliz

Inga kommentarer: