25 nov. 2010

Tufftufftuff

Åka tåååååg!
Jamen då sitter man här igen, på detta otroligt roliga tåget för att komma till Sundsvall. Lyssnar på Lazee eftersom jag ska på Memento imorgon och titta på honom. Men jag vill fan hellre titta på Daniel Adams-Ray på lördag, men det lär ju kosta skjortan och jag hade faktiskt tänkt att köpa någon julklapp till familjen i år, för en gångs skull!
Så jag och Emelie ska inte bara jaga ett par nya snygga sneakers åt mig idag, jag ska försöka hitta någon julklapp iallafall.
Sov faktiskt ovanligt "länge" inatt. Hela fyra timmar!
Jag vet, skulle vara hemma idag, men pappa väckte mig och då tänkte jag "men jag kan ju plugga lite på skolan"

Undrar hur många på skolan har viruset som jag har på skoldatorerna ;o Man vet ju inte! Nä, nu ska jag göra något för mina pengar jag _ALDRIG_ skulle göra för dom, köpa kaffe och något att äta på tåget :o omg!

Måste bara säga varför jag valde bilden ;o Sökte på "train" på DeviantART.com och hittade den söta bilden där. Gay's right here in life!
Jag funderar starkt på att skita i killar ett tag och försökte hitta mig en flicka. Så jävla länge sen jag hade en flickvän.

1 kommentar:

Eva sa...

Yesss! Satsa på en flicka;D pojkar är obegripliga. Och glöm inte biopengarna till mig. Puss<3