24 nov. 2010

Hur ska någon kunna älska dig när du inte ens kan älska dig själv?

Orden som snurrar omkring i mitt huvud hela tiden. Känner bara hur jag inte duger, inte för någon faktiskt. Jag är en accessoar, jag är bara till för att synas och inte ha någon direkt funktion. Jag hoppas på att någon ska visa att dom bryr sig, men jag är bara den som sitter.
Så less på att vara här, så less på skolan, så less på alla! Rymmer fan bort härifrån alltså.

Jag sitter här just nu, känner att jag inte duger till, lyssnar på min nya man. Han är nog många i Sveriges nya man, men han har varit min så länge så :*
D. Adams-Ray, tänker föda dina barn!

Haha! Fan va kändiskåt jag är. Men det är väl för att det är enda världen jag är mittpunkten och alla andra är mina accessoarer!

Fuck this, jag tänker duscha!

Inga kommentarer: