24 nov. 2010

Fröken Oskarsson sover dåligt

Men att hon gör alltså! Nätterna spenderas med att vrida och vända sig i sängen. Försöker allt! Till och med min katt var med mig inatt och somnade på min arm, han är ju liksom lugnet i livet för mig! Men jag kunde ändå inte somna. Nu sitter jag här på skolan, sov lite på tåget så är väl liiite mer utvilad än vad jag var igår.
Apropå igåååår! När jag åkte hem med halv fem tåget, så ser jag Petra Mede vara på tåget. Först tänkte jag "nämen det är ju inte varje dag man ser den kvinnan på det är cptråkiga tåget!" Dock kunde hon inte vara tyst, men det förstod jag nästan, eftersom hon inte kan vara på tyst på TV heller. Roligast var när dom äldre jag satt med började prata om henne och sa något om att hon är en dålig förebild för mammor, eftersom hon har någon karaktär där hon gör narr av mammor, eller något. Snälla någon alltså! Det är en karaktär och för vissa, humor.
Anyhooo! Igår sov jag ENDAST tre timmar på natten.. eller morgonen. Somnade omkring fem tiden och vaknade lite över åtta. Men imorgon är det personligt arbete hemma och jag ska först och främst sova ut! Om jag inte drar till sundsvall och pussar lite på Cindy så ska jag vara hemma och börja med lite dreads :) Träna på transitionals dreads, eftersom jag kommer ha det själv senare!
Omg, vad långt det här blev!

Jag kanske lägger upp fler videos från i söndags med mig och Emelie när vi är dumma i huvudet!
Dessutom, jag har lite beslutsångest över vad jag ska göra till helgen. Memento och Lazee eller Stadshuset och Daniel Adams-Ray? Har ingen att gå på någon av dom! Kanske Alex på memento, men han ska ju först vara långt bort för att titta på hockey. Men får se, får se! Nu ska jag dricka mera kaffeeee! Peace!

Inga kommentarer: