4 nov. 2010

Nyvaken tjej. Håret ser förjävligt ut, kaffesugen och hungrig, plus att jag är SÅ RÖÖÖKSUGEN! Min katt är helt galen och har race med sig själv i min mammas lägenhet. Dock ska vi hem idag så då får han springa omkring hur mycket han vill :*

Jag har inget speciellt att skriva om. Förutom att jag längtar efter Harry Potter
Jag ska iallafall gå med Sanna och Eva, kommer bli awesome! Hoppas på att Lisa ska med också, då kommer det bli legen... wait for it... dary!

Translation:
Dazed girl. Her hair looks like shit, coffee craving and hungry, plus I'm DYING FOR A SMOKE! My cat is totally crazy and have races with himself in my mother's apartment. However, we home today so then he may run about how much he wants to :*

I have nothing special to write about. Besides that I long for Harry Potter
I' going atleast with Sanna and Eve, will be awesome! Hope to be with Lisa, too, then it will be legen ... wait for it ... dary!


PEACE!

1 kommentar:

Eva sa...

Det kommer bli awesome! Men hörru vi måste kirra biljetter. Jag är lite paranoid och tror att dom ska ta slut :( eller iaf dom bästa platserna :((