7 nov. 2010

Only in Swedish
Jag älskar folk som försöker att kränka, men har bara typ fyra ord att använda just för att kränka. Och dom fyra orden äääär *trumvirvel*
1. Hora
2. Fitta
3. Idiot
och sist men inte minst: Idiot
När någon säger dessa fyra ord till mig för att kränka mig så blir jag inte kränkt, jag skrattar mest. Som inatt, det var kul. En brud vart arg för att jag klickade på gilla knappen på facebook när hennes pojkvän hade satt sin relationsstatus på "singel".
Nu tänker jag försvara mig lite. Jag såg inte vem det var, jag såg endast "singel". Sen såg jag att det var just han, ryckte på axlarna och tänkte "äh, dom får göra som dom vill med sitt liv".
Iallafall, jag tror jag gjorde så hon inte kunna komma med någon comeback. Men jag känner denna brutta, så hon lär ju ha suttit "hemma" med sin "syster" och snackat skit om mig för att hon var arg på mig.

Ja, vem älskar inte drama? Det är därför det är så mycket dokusåpor och grejer på tv nu.


Anyhoo. Idag ska jag träffa min efterlängtade storebror, p0ss på det! Mamma ska ha sin "tradtionella" familjemiddag på söndagar som vi började med när Emil började jobba varannan helg i... vart det nu är han jobbar. Så på söndagar lagar mamma något gott, jag, Robin och Emil hjälper till med att duka fram eller något liknande. Vi sätter oss och äter och har bara allmänt roligt.
Idag blir det lite speciellt, eftersom såklart Patrik är där och pappa ska med. Hela familjen alltså, endast familjen. Inte haft någon familjemiddag sen någon vecka innan mamma och pappa sa att dom skulle skilja sig.

Fan va långt inlägg det blev :c Dags att avrunda!
Jag drar ner och tjockar upp mig lite till, med toast :*

Bror och jag på hans 25årsfest.
Vem var fullast måntro?

1 kommentar:

Eva sa...

Mysigt med familjemiddag :D