13 nov. 2009

[8038]

Storebror fyller 21 år idag, min soldat och hjälte! Snart kommer han hem helt och hållet ifrån Afghanistan, om cirka 4-5 veckor är han hemma.
Fyfan vad denna människa betyder mycket för mig, det är helt sjukt alltså. Han är nog den enda som kan reta upp mig till tusen och sen göra mig hur glad som helst. Han förlänger livet med skratt och skämt. Så jävla grym människa! Hans stora kärlek till [Scrubs] är helt sinnessjuk. Kommer ihåg när det var [Scrubs] maraton på tv6 och han skulle till Sundsvalls Gatufest och festa. Han och hans kompis Jocke skjustade mig till pappa och dom kom på den briljanta idén att ta en shot varje gång J.D dagdrömde, Turk dansade och Dr. Cox sa ett tjejnamn till J.D. Jag tror dom inte gjorde det, men vi kom fram till att man skulle bli JÄVLIGT full om man gjorde det. För det var liksom, 6 avsnitt på lördagkvällen och söndagkvällen. Fyfan vad vi skrattade då!
Snart kommer han hem och då blir det massa [Scrubs] för oss två iallafall! UNDERBART!
Nu ska jag lägga mig och titta på White Chicks sen duscha, för ikväll ska Johan ta hand om mig för att jag är sjuk, sötplutten då.
Peace out, bitches!

Inga kommentarer: