9 nov. 2009

tag sen..

Ah, det är fan ett tag sen jag skrev nu.
Mucho grejer som har hänt. HAHAH! EMOCHAN, DUMRÖVAR <3 hahah! *dör*
Det är slut mellan mig och Christian. Vi hade inte pratat på typ en vecka eller så, eller vi hade väl pratat med fan inte mycket och jag pallade inte det.
Jag har försovit mig idag också, men jag ska till skolan vid halv 1, tänkte äta på blå kiosken, så jääävla gott!

Världens bästa helger har varit nu som tre senaste.

För tre veckor sen så var jag, sanna och kim stupfulla och alla tre sydde och jag dansade så mycket att mina knäna kajkade ur och hade träningsvärk i låret i fan fyra dagar! Men det är smärtsam att ligga på topp, right!
Förra helgen var det Halloween och alla som var utklädda som var hos mig var zombies och sen drog vi ut till Juniskär och där var jag så full och dansade längre än vad jag skulle, för mina knän sa nej men jag ville ändå! Och mina nya skor dödade verkligen mig. Klockan tre kom jag och Sanna hem och går på Subway och köper en varsin 30cm, och gott vare!
Helgen som har varit nu då. Jag bjöd hit killen som köpte ut åt mig och vi klickade på en gång! Jag föll fan pladask för honom. Ah, nu tänker ni "Fan vilken slampa du är som just dumpat Christian och hittar en ny kille!" men vafan, jag kunde nog inte bry mig mer om vad ni som läser tycker. För man måset ju prova sig fram för att hitta den man vill vara med helt och hållet, och jag är HEEELT nere i honom nu! Underbar på alla sätt och vis.

Nä, nu ska jag packa ner datorn och gå iväg till blå kiosken och beställa en god jävla meny!
Peace, bitches!

1 kommentar:

sannniiisen sa...

awesome veckor :D och jag är så glad för din skull <3