14 nov. 2009

du var ju likadan

Nej, jag var inte likadan, jag hade dom som köpte cigg åt mig, jag umgicks med dom! Jag gick inte fram till dom och pratade med dom bara för att dom skulle köpa cigg åt mig.
Just so u know, ska ni komma med anonyma kommentarer så äre bara löjligt :) Visst, jag tog åt mig nu, just för att det inte var sant det denna lilla anonyma fitta skrev. Jag tar bort dom anonyma kommentarerna, så om du eller ni ska kommentera, skriv in erat namn istället för att vara så jävla fega, okej? :)


Anyhoo, nu ligger jag i sängen med ett huvud som är som en melon. Vart lite för mycket igår... igen. Skadade knät gjorde jag också, stötte på min kompis ex och kallade honom för fitta i ansiktet. Det var det mesta jag kommer ihåg iallafall. Jävla Ulliz, får mig att dricka såhär! Hoho, nejdå, det är ingen fara faktiskt. Vi är blonda och dumma, och det står vi för! WOOOHO!
Emil kom hit också, det minns jag, just för att jag tjatade på honom så himla mycket för jag ville prata med honom. Så lillplutten kom hit, vi pratade och det slutade med att jag satt och grät i hans armar.
ÅH! MITT LIV ÄR FAN PERFEKT NU! Fått tillbaka två av mina bästa vänner någonsin, fått fler underbara vänner, jag fixar skolan, jag är awesome, allt är awesome!
Förutom att jag alltid skadar knät eller foten på fyllan, men det är lugnt.

Nä, stänga ner datorn och mysa lite med Johan ska jag göra nu. Myspys, baibai~

Inga kommentarer: